Hei, det mangler beregning for hendelsesenergi på flere anlegg / tavler levert til oss.
Er dette et krav?
Vår tolkning av FSE er at valg av b.la verneutstyr skal risikovurderes, og for å kunne vite risiko må man ha informasjon av hva slags energimengde man kan utsettes for.
Dermed må hendelsesenergi være kjent, for å kunne ivareta FSE. Noe vi må sørge for blir utført på våre anlegg.
Har dere noen tanker rundt dette? :-)
Takk.