Hei! Er det vanlig å ha variasjoner på fase 1 fase 2 fase 3? Dette er avlesningene jeg har på måleren i sikringskapet. Ser at jeg har 231v/ 230v / 226V .
Ja, dette er helt “innafor” for et IT-nett.
Hei! Er det vanlig å ha variasjoner på fase 1 fase 2 fase 3? Dette er avlesningene jeg har på måleren i sikringskapet. Ser at jeg har 231v/ 230v / 226V .
Ja, dette er helt “innafor” for et IT-nett.