Etter en strømgjennomgang skal man oppsøke lege. Hva er de nye rutinene som en gang var observasjon i 24 timer? Hva sier NAV?
Anbefalingen er å oppsøke helsepersonell, fortrinnsvis legevakt eller akuttmottak på sykehus (ringe 113). Anbefalinger fra STAMI finner du her; https://stami.no/publikasjon/s.... Du kan også finne relevant informasjon på www.nav.no.