Installatør to steder

Hei

Er det noe som har lykkes med å være registret to steder? (inneforstått med at arbeidstiden ikke må være sammenfallende)

Jeg lurer på om det er mulig å være registrert hos en industribedrift som driver bygging av eget elektrisk anlegg og samtidig opprettolde mitt eget elekroselskap hvor aktiviten foregår på kveldstid.
Finnes det rom for at annen person er registrert i elvirksomhetsregisteret i elektroselskapet? ( da systemet til DLE ikke takler at to personer er registert i elvirksomhetregisteret?

Går det an å etablere lokalt eltilsyn på bedriften slik at registreringsplikten forsvinner fra industribedriften? noen erfaringer med dette?

Så vidt jeg vet (ut i fra tidligere innspill i dette forumet) er det fortsatt ikke mulig å være registrert som faglig ansvarlig i mer enn én virksomhet i Elvirksomhetsregisteret. En slik løsning skal være på vei, men er ikke klar ennå.

Slik "registrering" må derfor gjøres "manuelt" av/hos DLE. Dette må avklares med DLE.

Det er DSB som definerer hvilke industribedrifter som har/skal ha eget eltilsyn, og dette kan avklares med aktuelt regionskontor.