Det har blitt modifisert en varmer på fuelgas hos oss.
Opprinelig er det en ex-heater med et termocouple-element integrert i heater, elementet ligger mot 158bars gasstrykk og er vanskelig å bytte grunnet innføringen i heater.
Elementet ble da tatt ut av drift og det ble montert et element utenpå heater.
Spørsmål: Slik eg ser det, så har vi modifisert et ex-utstyr. Er det ikke bare produsent av ex-utstyret som kan gå god for en modifisert løsning?