Skal ha en underfordeling til en garsje, det er trukket en PFSP 3x10mm til underfordelingen. Underfordelingen har også egen jordelektrode.
Er det mulig og bruke 100mA jorfeilbryter type A i sikringskapet og bruke 30mA jordfeilbrytere i underfordelingen? Vil du då få selektivitet mellom jordfeilbryterene? Eller må en ha jordfeil automat av en annen type i sikringskapet ?
Vurderer og bruke en:
Jordfeilautomat Eaton PKPM3 Li
PKPM3-32/3/C/01-Li/A Jordfeilaut. 32A 3p/C 100mA
Denne er 100mA og 10ms forsinkelse, der etter kan en ha vanlige jordfeil automater i serie ?