Hei.
Kjøpte nylig en stikkontakt søyle i norsk nettbutikk til utebruk (ip44) med uttak uten barnesikring. Produktet er tysk. Er det lov å selge eller montere dette i det hele tatt i norske husstander?
Planen var å bruke dette i ett drivhus, men tviler på denne kan brukes i det hele tatt i noen norske installsjoner.
Har ekspertene her noen klare svar?