Easee, bryter de forskrift om lavspenningsanlegg? Det later til at de ikke følger normen, i hvertfall ikke den svenske.
Hva er kravet dersom man velger å gjøre noe annerledes enn standard/norm, samtidig som man følger forskriftens intensjon?
Mvh Clayton Johansen