Hei,
jeg lurer på om man kan direktekoble varmekabelen å finne ut om varmekabelen funker? siden varmekabelen vi ikke funke når den er koblet til termostat?
Hei,
jeg lurer på om man kan direktekoble varmekabelen å finne ut om varmekabelen funker? siden varmekabelen vi ikke funke når den er koblet til termostat?
Hvis du googler "feilsøking varmekabel" finner du mye om emnet.
Det er flere måter å feilsøke på, men du bør begynne med å utelukke eventuell feil i termostat ved å måle utgangene på denne. Deretter kan du om nødvendig måle ut om varmekabelen er hel ved å ohme den.