Elsikkerhet hadde gitt avvik på stikkontakt som var montert i sone 1. Greit nok.
Denne flytter vi. Men spørsmålet er om vi kan sette en koblingsboks der istedet.
Elsikkerhet hadde gitt avvik på stikkontakt som var montert i sone 1. Greit nok.
Denne flytter vi. Men spørsmålet er om vi kan sette en koblingsboks der istedet.
Kun koblingsbokser for forsyning av forbrukerutstyr som er tillatt i sone 0 og 1, ref. avsnitt 701.512.2.103 i NEK 400:2018.