Trafo trøbbel med redd lærling

Jeg har minifagprøve og har koblet opp en regulerbar vanntank prosess. Under sluttkontrollen før spennings setting oppdaget jeg noe muffens. Det er kontakt mellom fasene på enfase isolert trafoen på 230V anlegget. Har koblet ut alt fra trafoen og det er enda kontakt mellom alt. Kan det være trafoen som er noe galt med eller jeg som tuller fælt. Et kjapt google søk sier det ikke skal være kontakt mellom fasene.

Hei. Ta en kikk på denne illustrasjonen:
https://no.wikipedia.org/wiki/...

Det skal ikke være elektrisk kontakt mellom primær- og sekundærside. Men, på sekundærsiden vil det være elektrisk kontakt mellom "minus" og "pluss".